dinsdag 22 december 2015

Twinkle Star CAL nr 10: Glow Puffy Ster en nr 11: Heavenly Little Light.

Aan alles komt een eind en zo ook aan deze CAL. 
Hier zijn  de laatste twee sterren voor de Garland.
 Hier is de



Glow Puffy Ster


***

Hier nogmaals het patroon:

* Magische ring
_3 lossen
-Puffsteek (4 omslagen) 
- 4 lossen
-Puffsteek
- 4 lossen
Herhaal nog 4 x
eindig met een halve vaste boven de puffsteek.

* 3 lossen
In hetmidden van de 4 lossen van de vorige toer haak je een puffsteek.
- 5 lossen en een halve vaste in de vaste boven de puffsteek.
- 3 lossen
- halve vaste in de vaste boven de puffsteek van de vorige toer.
Dit herhaal je in totaal 6x en sluit de ster met een halve vaste.

***

Vind je de puffsteek lastig!  Joke legt het hier heel duidelijk uit.

***



De Heavenly Little Light Ster

En dan nog de 11de ster. Die ik bijna was vergeten omdat ik per ongeluk de Kleine extra ster ( shiny Tiny) ook mee gerekend had.  Maar met deze ster is de garland helemaal compleet.




 De Heavenly Little Light.

* Magische ring
* in de ring 5 vasten.
* In elke vaste 2 vasten (10) sluit de ring met een halve vaste.
* 5 lossen
-in de 3de losse een vaste
_ in de 4 de losse een half stokje
- In de 5de losse een stokje.
sla ik steek over en haak in de volgende een halve vaste.
Herhaal in totaal 5x.

***

Woensdag staat er een collage van de foto's die ik gekregen heb van een aantal mensen die mijn CAL gevolgd hebben en het resultaat met iedereen willen delen... Je kan nog foto's naar mij toesturen als je ook mee wil doen..




6 opmerkingen:

  1. De puffy star is bijzonder! Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg bedankt voor het delen van de sterpatroontjes,
    super leuk om te doen,
    jammer dat het voorbij is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die is weer heel apart inderdaad, die puff-ster. Ik heb m'n roze serie nu klaar, zal ze voor mezelf nog in 't blauw maken.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende ster! Je hebt veel mensen blij gemaakt met deze CAL, en het is een echt succes geworden!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte dank voor deze sterretjes , hopelijk tot gauw met nog haakwerkjes .
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste wensen voor het nieuwe jaar en nog heel veel haakplezier !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.