dinsdag 18 augustus 2015

Een frisse start.

Nou zeg dat wel.
Het is me net iets te fris. Al die regen, brrrrr.
Dan is de vakantie in eens wel heel erg snel voorbij..
Maar niet getreurd het mooie weer komt er weer aan dus nog even doorzetten.
En ik ga met een frisse blik het nieuwe blogjaar in.



Ik ben nog druk met de flowersjaal van Atty in de frisse blauwe kleuren, daar later een blogberichtje over.
Nu wil ik jullie iets anders laten zien.

Ik heb in de Veldbloemen krans cal Margrieten gehaakt en daar heb ik  iets heel anders van gemaakt.
namelijk: een sjaal. Ik heb 21 margrieten gehaakt en die aan elkaar verbonden met een frisse groene kleur garen. Het lijkt nu net of de margrieten in het gras staan. Het is een hele vrolijke frisse sjaal geworden.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik even geen lossen meer kan zien.. door al die  margrieten te haken.

Je haakt 21 margrieten, zie ook patroon hier alleen haak je de bloemblaadjes langer namelijk 25 lossen. Je haakt de margrieten aan elkaar door boogjes met elkaar te verbinden. Het is mijn eerste getekende patroon in pdf dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is.


PDF Patroon Margrietensjaal.


Met dit frisse weer is z'n sjaal wel lekker.
Ik kreeg over de veldbloemenkrans nog een enthousiaste mail 
van iemand die ook een sjaal aan het ontwerpen is met mijn bloemen, 
hoe leuk is dat. Ben heel erg benieuwd.


Nu weer snel verder haken aan de flowersjaal van Atty 
en de margrietensjaal krijgt nog een staartje.




9 opmerkingen:

  1. Je hebt wel eer van je werk, want de shawl is super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Dinah,
    Ik had gisteren al willen reageren maar toen bleek dus dat ziggo eruit lag, helaas. Wat een mooie shawl is het geworden zeg. Echt heel mooi. De margrieten doen me denken aan mijn oma, die ontzettend veel van margrieten houdt :-). Hopelijk heb je er veel plezier van.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zeg en wat een mooie frisse kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend leuke sjaal!!!
    je wordt al vrolijk als je er naar kijkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow wat een vrolijke sjaal! Heerlijk met al die bloemetjes! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.