vrijdag 24 april 2015

Gewonnen.....

Echt ik heb de Tante Betsy jurk gewonnen.
Susan van 365 dagen creatief had een give away georganiseerd.
En die heb ik gewonnen,, ja ik... en ik win eigenlijk nooit iets..

En nu mag ik een mooie jurk uit kiezen.
En dat is helemaal nog niet zo gemakkelijk want ze zijn me toch leuk..
Wat denk je van deze jurkjes?? Of een rokje???


Of deze??? 
Wordt nog een hele klus... maar wel een hele leuke :-)

\
Lieve Susan en Tante Betsy dank jullie wel voor deze gave prijs.Ken je de jurken van Tante Betsy nog niet kijk dan hier..

Leuke jurkjes en een Westy... geweldig ;-)
 Ik laat jullie weten wat het geworden is... Denk wat het een doorknoop jurk wordt....


13 opmerkingen:

  1. Geweldig! Het is je gegund. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Nu ga ik kijken op de site, want ik ken de jurkjes van tante Betsy nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je gegund! Ben benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf!!! Wat een mazzelkont zeg! Tante Betsy heeft zulke mooie leuke jurkjes ❤️

    Succes met kiezen ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een originele give away!!! Gefeliciteerd Dinah, superleuk dat je hebt gewonnen...
    Die jurkjes zijn zòòòò leuk...
    O, welke zou je toch kiezen???

    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een gave jurken! Gefeliciteerd en veel plezier met je prijs ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey lieverd ik was ook zo blij dat jij gewonnen had, weet je het is gewoon leuk als er iemand wint die ook regelmatig wat van zich komt laten horen. Want dat maakt bloggen zo leuk. Er waren enkele dames bij die alleen wat van zich laten horen als er een give away is en daar heb ik dan net wat meer moeite mee.
    Maar heb er altijd alle vertrouwen in dat de engeltjes de juiste persoon uitzoeken die zo'n give away hoort te winnen en bij deze ben jij dat geworden! Heel veel plezier met uitzoeken! En anders gewoon even contact met Tante Betsy opnemen hè want op dit moment staat er maar een doorknoopjurk op ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, gefeliciteerd! veel plezier en succes met uitkiezen en daarna met dragen natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super prijs! Gefeliciteerd en succes met kiezen! En veel plezier van deze leuke prijs!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een GAVE prijs om te winnen!! Jaaaaaa, de jurkjes zijn echt te gek, wordt nog moeilijk kiezen. Laat je het ons weten als je je keuze hebt gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie prijs heb je gewonnen, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt hem dubbel en dwars verdient lieve Dinah!Benieuwd naar je keuze....maar die zien we vast verschijnen binnekort!

    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is moeilijk kiezen! Succes! Op m'n blog heb ik de poster staan die ik bij je heb gewonnen. Nogmaals dankjewel. Ik ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.