dinsdag 24 december 2013

Klaar voor de kerstdagen?

Ik ben bijna klaar.
Nog even iets lekkers maken voor het ontbijt

Dit jaar doen we nog minder dan vorig jaar.
Lekker rustig 
want het leven is al zo hectisch.

Ik bak steeds meer zelf en dat bevalt prima.
Ook ben ik al 4 kilo kwijt en dat komt niet omdat ik weinig eet.
Integendeel.
Het recept van de stol met amandelspijs,
zonder suiker!!!

en kun je ook gebruiken voor een  paasbrood.
Ik ga zeker
 heerlijk smullen de feestdagen.
En doe er lekker een dikke laag
 roomboter op.
Jammie....


Fijne feestdagen allemaal.







9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerlijk uit! En zonder suiker is helemaal geweldig! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed van je dat je zo volhoudt... Bij mij moet die knop echt nog een keer om!
    Jij ook hele fijne kerstdagen vol licht en warmte toegewenst....

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk, smulze morgenochtend
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk uit, ga ik zeker eens proberen.
    Fijne kerstdagen en een mooi 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er goed uit! fijne kerstdagen.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor het recept, ik ga het zeker een keer uitproberen. Deze manier van spijs maken had ik nog niet eerder gezien, lijkt me echt de moeite waard. Ik voeg zelf altijd oerzoet toe, maar dit is nog natuurlijker! Dank je Dinah!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.