maandag 28 oktober 2013

Jammer..

Maar het is weer voorbij die mooie Herfstvakantie. 
Wat een weer het leek wel zomer en ach dat kleine buitje zullen we maar snel vergeten. 
Ja, ondanks mijn berichtjes die ik gepland had achter gelaten was ik er gewoon lekker niet,
 even met man en hond een weekje weg. 
En waar zijn wij dan geweest.....? 
Ben benieuwd of je het kan raden.....


Het zijn foto's van verschillende plaatsen.

 Deze haan stond op een hoge toren.
 De koffie met appeltaart op dit prachtige plein gingen zelfs bij Wessel er in als koek. Hij was ook erg druk met alle mensen die naar de Xenos gingen te begroeten. hahahaha.
 De natuur is prachtig we zagen zelfs een Lepelaar op deze mooie route.
Hier reden we op een dijkje.
Wie herkent dit huis.


Je kan er niks mee winnen maar misschien herkent iemand zijn eigen omgeving.

10 opmerkingen:

  1. uh, geen idee waar je geweest bent, maar dat je hebt genoten straalt wel van de foto's af. Heerlijk meid! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee geen idee hihi maar wat een leuke foto's vooral die van wessel ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, maar ik heb geen idee waar je geweest bent...
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen idee Dinah...zolang je maar genoten hebt samen!ha,ha

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Middelburg misschien? Die bovenste lijkt sprekend op de Lange Jan, en die Xenos op de Markt lijkt me ook wel logisch.. daar kun je heerlijk terrassen.;). Alleen die onderste daar kom ik niet uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan de 2e foto zou ik zeggen Hoorn, maar ik twijfel; herken die mooie gevel niet.
    Jullie hebben heerlijk genoten zo te lezen, dat is het belangrijkste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor: luilekkerland!
    Die Wessel, lekkere lekkerbek...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat jullie er even op uit zijn geweest. Het ziet er leuk uit daar. Ik heb geen idee waar het is. Ben dus nu al benieuwd naar je volgende post!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geen idee waar je was, maar dat gebouw en die hoeveelheid water zien er zeeuws uit!
    jullie hebben in elk geval genoten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.