vrijdag 30 augustus 2013

Photo challenge op vrijdag.


Oeps bijna vergeten dat het vandaag weer van start gaat. De opdracht was "een vakantiefoto"
.
Nu ben ik zelf niet op vakantie geweest deze zomer maar heb wel genoten van een dagje weg en het prachtige (nog steeds) mooie zomerweer.

Voor al mijn nieuwe lezers nog even een kleine uitleg. Ik vind het leuk om foto's te maken maar ik kwam op een gegeven moment niet verder dat het fotograferen van mijn  hond en wat bloemen in de tuin. Het leek mij dan ook leuk om een foto opdracht te krijgen en daar mee aan de slag te gaan. Het idee was geboren en er waren gelijk een aantal bloggers die het ook leuk vond om mee te doen. Het principe is heel eenvoudig Iedere vrijdag krijg je een opdracht voor de volgende vrijdag en iedere vrijdag kun je via een linksysteem jouw opdrachtfoto laten zien. Dat scheelt de andere deelnemers veel gezoek naar de foto's van andere fotografen. We hebben al veel op de gevoelige plaat vast gelegd en het is heel leuk om te zien wat een ander heeft geïnspireerd.

Eerst de foto van mijn zomer:
 Hier zie je een vlinder op onze schutting waar we deze zomer heel druk mee zijn geweest om te schilderen en op te knappen. Ik had werkelijk geen idee wat voor mooi beessie als dit was en ging met foto op zoek. Ik kwam een afbeelding tegen van een vlinder die bijna het zelfde er uit zag maar zeer zeldzaam was. Dus ik op facebook deze foto geplaatst met de tekst hoe bijzonder deze vlinder wel niet was...... Tot een vriendin reageerde,, nee joh dit is een landkaartje!!!!! We hebben om dit verhaal de hele zomer in een deuk gelegen.

Heb je ook een leuke foto van Jouw zomer? plaats de foto dan hier onder via het linksysteem.


Opdracht voor volgende week vrijdag 6 september is: SMULLEN....

7 opmerkingen:

  1. Prachtige foto meis ... vlinders blijven bijzonder hihihihi!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha nou ik vind het een bijzondere vlinder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me ook leuk om mee te doen moet de foto dan op vrijdag geplaatst? Dat red ik dus nu niet meer want de foto's staan nog op mijn toestel.
    Ben net terug

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan morgen ook nog of zondag. de linkjes blijven een week staan. Volgende week vrijdag een foto van smullen... Leuk dat je mee wilt doen. :-)

      Verwijderen
  4. Oepsie, ik begin weer goed, weeral te laat maar volgende vrijdag probeer ik heus weer mee te doen!


    Leuke vlinder ben jij tegengekomen!

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.