vrijdag 25 januari 2013

Photo Challenge op Vrijdag

Vandaag een foto van de prille lente.
Dat moet niet meegevallen zijn want met al die sneeuw is er weinig wat er aan de lente doet denken.
Ik heb dan ook een foto van mijn bijna uitgebloeide hyacinten gemaakt.  De parelmoer witte kleur  van de hyacint is erg mooi en goed te zien op deze foto.


Ik ben heel nieuwsgierig wat jullie op de foto hebben gezet....
Hieronder kun je weer je foto linken.
Volgende week zou ik graag een foto willen maken van iets dat niet hoort. Vul zelf maar in :-)
Heel veel suc6 met de opdracht.
Weet je nog een leuke opdracht die je graag eens in wil brengen, laat me het dan weten.


7 opmerkingen:

  1. Ik ben de eerste vandaag! Ik heb mijn narcissen op de foto gezet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Dinah zit even op mijn oppas locatie en vergeet concept te maken dus sla even over deze keer ,jouw foto is prachtig had zelf iets met de amaryllis groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag terug mee, foto van de tulpen geplaatst die ik deze week gekocht had.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee een foto challenge, zal even kijken of het mij ook lukt :)
    Groetjes Janny
    creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto Dinah! Laat maar héél snel komen dat voorjaar, maar jou Photo Challenge roept al wel een beetje het gevoel op in ieder geval!! Fijn weekend!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto !!! Ik kan ze bijna ruiken !! :o)!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry 1 dagje te laat maar toch nog een bijdrage van mij. Mooi je hyacint!!Fijn weekend!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.