vrijdag 7 december 2012

Photo Challenge op Vrijdag

Advent tijd....
Verwachtings tijd.....
Tja en dan is het vrijdag tijd voor de photo Challenge en dan is er niks????

Sorry, ik was even een midweekje in het mooie Limburg en had weliswaar een laptop meegenomen om alle berichten te kunnen volgen maar dat is niet gelukt. De laptop wou niet meer opstarten. Ik kon dus geen berichten meer lezen of zelf iets schrijven. Vanmiddag zijn we thuis gekomen na een lange rit met veel file en sneeuw en gladheid. Ik heb heel snel mijn computer opgestart en een plaatje gezocht want een foto heb ik ook niet kunnen maken van een adventskrans, die houden jullie te goed.

Zo en nu een lekkere kop koffie en berichtjes lezen. Ik zag al een dikke envelop bij de post,,,, ben benieuwd.
Jullie linkjes hieronder:


Volgende week Lijkt het mij leuk om de kerstboom bij jullie te zien dus dat is de opdracht voor volgende week. Kerstboom....

2 opmerkingen:

  1. inderdaad ik dacht al waar is dinah,maar opeens zag ik je dus .....gelukkig ben je veilig thuis gekomen hoop dat je het lekker hebt gehad,lieve prent, mijn foto is geplaatst hoor tot next time gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je ook al...hebben jullie het lekker gehad? Geen best weer voor een terugreis vandaag nee, maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen! Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.