dinsdag 16 oktober 2012

Petit four nr2

Petit Four Pistache met botercrème.

Grietje heeft afgelopen vrijdag weer een nieuw patroontje op haar blog gezet. Soms begrijp ik het patroon niet helemaal maar al doende kom ik er wel achter wat de bedoeling is. Het is echt heel leuk om te maken en lekker snel klaar.
Ik ben benieuwd naar het volgende patroontje voor petit fourtje nr 3.
Meedoen kan nog, klik gewoon op de button hiernaast en je komt op Grietjes blog en alle patroontjes.
Op de foto de twee petit fourtjes naast elkaar, verscholen staat nog een petit fourtje die ik van acrylgaren had gemaakt.

 

12 opmerkingen:

  1. Ook al weer de tweede af. Leuk is het om te doen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaah ze zijn zo leuk,ik was bij het laatste petit fourtje ook door aan het haken,de eerste zes rijen wit...,totdat ik dacht dit kan niet?!?!?dan wordt het zo'n gefriemel aan de onderzijde en toen viel het kwartje pas...of moet ik 20 eurocent zeggen tegenwoordig?!?!?ha,ha dus het wit weer uitgetrokken en afgehecht en opnieuw met de 1ste 6 toeren begonnen....ach ja zo zijn we bezig toch?!?!?Kijk alweer uit naar die van vrijdag;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Dinah!
    Het begint al iets gezelliger te worden op het schaaltje. Mooi zijn ze!
    Groetjes en een fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is goed gelukt, het wordt al wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook heel leuk hoor!...en pistache met boter créme...mmm...ben gek op pistache!!!

    Een fijne avond, en groetjes!
    marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dinah, gezellig dat je volger bent geworden. Ben ook volger van jou geworden!!! :o)
    Je gebakjes zijn ook super!!!

    Je hebt een leuke blog! ( en m'n dochter is helemaal weg van Wessel!)

    Groetjes Dinaz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!!! Wessel vindt jouw dochter vast ook heel leuk, is echt gek met kinderen.

      Groetjes,dinah

      Verwijderen
  7. Ook ik zat even te klungelen hoor maar ach dat gebeurt je een keer ,ze zijn weer leuk Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moet eerlijk bekennen dat ik ook herbegonnen ben. Ik dacht dat het groen te wijd was. Heb geprobeerd om nog wat vaster te haken, maar het resultaat bleef hetzelfde. Gelukkig komt alles goed bij het opvullen en dichtmaken. Niet te wijd dus...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn super goed gelukt! Fijn dat je er uit bent gekomen.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.