woensdag 31 oktober 2012

Fleur en Kleur op woensdag

Er is nog steeds fleur en kleur te vinden in onze tuin. Zo is de Indische kers in volle bloei. En met z'n rode en oranje, geel achtige bloemen een blikvanger in onze achtertuin. Hier enkele foto's.
Wist je trouwens dat het een eetbare plant is? Je kunt zowel de bloemen als het blad eten.Lekker door de salade of rijst koeken en pesto er van maken. Recepten vind je hier.






Prachtig die kleur oranje met het zwart van de lijst. Oranje is niet mijn favoriete kleur maar zo vind ik het toch wel erg mooi.

Meer Fleur en kleur vind je een sneller kloppend hart van Veronique.





9 opmerkingen:

  1. Wat er van staat ziet er ook nog erg mooi uit. Hij valt nu dus nog wel op als één van de laatste bloeiers. Zo te lezen kan hij ook in veel recepten gebruikt worden.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto's heb je gemaakt ♥ en dank je wel voor de recepten altijd leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's meis!!!!
    Een geslaagde fleur en kleur op deze grijze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Maar ik beleef er toch meer plezier aan door er naar te kijken dan door hem op te eten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O helemaal leuk die link en de tip. Ik heb nl ook die kers staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dinah,

    Ik zag dat je volger bent geworden van mijn blog! Gezellig!
    Ik vind jou blog ook erg gezellig en heb me aangemeld als volger!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een schitterende plant en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.