zaterdag 8 september 2012

Gewonnen.

Deze week heb ik de Give away gewonnen van Pietrik van de blog Blomkje en Wenje - landelijk wonen.
zie hier. soms ben ik ook wel een muts hoor want ik had niet eens in de gaten dat ik gewonnen had. Pieterik moest me nog een berichtje sturen van Joehoe, dinah je hebt gewonnen.

Maar dat alles maak niet dat ik niet erg blij ben dan ik gewonnen heb. En nu zijn jullie natuurlijk erg nieuwsgierig WAT ik gewonnen heb.......

Dat kwam vandaag met de post en ik heb er wat foto's van gemaakt om het te laten zien. Kijk maar even mee.

Zo spannend om een cadeautje open te maken. Het is ook allemaal zo mooi ingepakt echt goed verzorgd. een lief kaartje erbij en meerdere pakjes.
Prachtige nostalgische kaarten en een pakje waar een heerlijk geur vanaf komt zat een zeepslinger van franse zeep en schelpen, nog een geur hart met huisparfum lavendel en dan nog een prachtig boek over de  new country style Engeland vol met inspirerende foto's. Daar kan ik nog uren in bladeren.
 
Lieve Pietrik bedankt voor je mooie cadeaus, XXX
Ik voel me nu al jarig en een bofkont dat ik deze mooie cadeaus gewonnen heb.
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je give-away !!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw dat is een mooi pakketje zeg...bofferd! Geniet er lekker van! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte proficiat! Dat is een heel toffe give away om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat! Mooie give-away!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.