woensdag 8 augustus 2012

Te druk om te bloggen

                                          

Ik heb het te druk om te bloggen kijk maar...






Zal nog wel even druk blijven want alles moet nog een keer in de verf en dan gaan we de voorkant ook nog aanpakken.  Je blijft bezig met een eigen huis. De bovenkant laten we maar doen door een schilder. Of zijn er nog vrijwilligers die zich spontaan aanmelden???
O, ja wat ben ik trots op Epke!!! GOUD!!!! Geweldig wat hij kan. De meesten van ons kunnen maar een ding op een rekstok en dat is er vanaf vallen. :-) hahaha.

5 opmerkingen:

  1. Jij bent ook al druk met de verfkwast! Nou, ik kan je de hand geven, vandaag de binnenkozijnen wit gemaakt met grondverf. Morgen lakken...
    Vind jij het ook leuk werk? Het knapt zo lekker op hè...
    Succes met je schilderwerk~!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, het lijkt wel aanstekelijk.. ook hier staan de potten en kwasten klaar! Ik hou van schilderen, maar niet van het schuren :(! Succes hoor, enne, het wordt prachtig bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig...je bent helemaal door het dolle nu hé, met de verf kwasten!!!
    En de dames hierboven, ook al zo druk met schilderen...nu voel ik me bijna verplicht,om eindelijk na 2 jaar geen energie ervoor te hebben...ook eens aan de slag te gaan, de badkamer moet gewit en geschilderd, de overloop op de 1e verdieping, en de trap daar naar beneden moet ook nog geschilderd...zucht...ik zag daar nooit tegen op en vind het ook leuk werk, maar ik kan het steeds nog maar niet opbrengen!
    Goed van jou hoor, dat je nu zo de smaak te maken hebt, dat je als een speer door gaat, en zo te zien wordt het buiten schilderwerk ook heel mooi!

    Groetjes, en sucses verder met schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach meiden, het is niet mijn hobby maar als ik eenmaal bezig ben dan vind ik het wel oke. Ik geloof dat de latex me naar het hoofd is gestegen en ik nu ook lak wil ruiken, hahaha. Het is er ook erg mooi weer voor om buiten te schilderen. Prachtig weer hier. Morgen nog even flink doorpakken en dan de voorkant nog. Daarna kunnen we eindelijk eens gaan genieten van onze vakantie.

    Jullie ook suc met schilderen en Marianne als je eenmaal bezig bent... nou dan is die overloop zo klaar. :-)

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed bezig met die kwasten zeg!! Hier is manlief de fanatieke kwaster in huis (ik verzorg dan wel de koffie mét een donut:-))
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.