zaterdag 5 mei 2012

Beetje pech.

Ik moet de warme kol uit halen want ik heb te weinig garen. Ik ben nog bij de winkel geweest maar die kleur hebben ze niet meer. Jammer want ik was al best ver. De krokodillensteek neemt wel veel garen, meer dan ik had verwacht. Nou ja uithuilen en opnieuw beginnen.

Nog een beetje pech, ik heb de griep, :-(


En ik was van plan om het weekend eens flink te gaan klussen, dat gaat nu even niet door. Met een kom kippensoep en wat rust zal het wel snel beter gaan.



Welkom aan de nieuwe volgers. Leuk dat jullie het de moeite waard vinden om mij te volgen.
Ergens deze maand schrijf ik mijn 100ste blog en wil ik een give away organiseren omdat het zo leuk is om te geven en andere mensen blij te maken.

Allemaal een heel goed weekend.



3 opmerkingen:

  1. Joh...! Dat is jammer... Allereerst natuurlijk dat je met de griep zit, juist nu je het helemaal niet kunt gebruiken..
    Maar ook van je kol, vond het juist zo'n leuk geheel worden! Nou, je zult er wel een mouw aan weten te passen...
    En voor nu; veel beterschap en laat je lekker verzorgen!

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, wat jammer van die col ik vond hem zo leuk! En dat beertje ken ik die heeft mijn blog ook al eens gesierd maar de reden is minder leuk natuurlijk, van harte beterschap, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Dinah,
    Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje opgeknapt zult zijn.
    Wat jammer van de kol, kun je er niet een mooi sierrandje van een andere kleur/kleuren aan maken?
    Of heb je hem inmiddels al uitgehaald?
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.