woensdag 4 april 2012

Fleur en kleur op woensdag

Al een paar keer kwam ik dit (Fleur en Kleur op Woensdag)tegen bij verschillende bloggers en omdat ik het leuk vind doe ik vandaag ook mee. Het is trouwens ene initiatief van Veronique van een sneller kloppend hart.Ik heb het nogal druk gehad met een marktje gister en alles moet ook weer netjes opgeruimd worden.












Mijn kleur en fleur: Is mijn glazen pot met takken waar ik nu even paastakken van heb gemaakt, maar een maand geleden was het mijn hartjesboom ;-) Een vaas met takken voor elke gelegenheid. ha,ha.


Op de foto's zie je ook mijn paas-bloemenslinger.
Ik heb de vlinders gekocht bij de Wibra en de takken met bloemen en de licht blauwe eieren aan lint ook.




6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zeg! Ik had laatst ook al gezien dat je bij de Wibra de leukste dingen kan scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Trudy, ja dat klopt, ik ga ook wel naar de Action die heeft ook vaak hele mooie spullen.
      Groetjes, Dinah

      Verwijderen
  2. Het ziet er absoluut fleurig en vrolijk uit, ik kan me goed voorstellen dat het erg leuk was om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat heb je dat leuk gedaan zeg...zo creatief en kleurrijk!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal de lente sfeer met die versiering en kleuren.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.