donderdag 22 maart 2012

Hobbyboeken

WELKOM, nieuwe volgers, leuk dat jullie mij willen volgen.

Gister ben ik weer eens langs de kringloopwinkel gegaan. Ik moest er toch in de buurt zijn want binnenkort sta ik weer op een marktje en moest daarvoor nog wat inkopen doen. Er is zoveel te zien en te koop  maar net niet iets wat ik nodig heb of graag wil hebben, tot ik bij de boeken kwam.

taaadaaa!! 2 hobby boeken, één over handwerken (1980) en één algemeen boek over knutselen (1970).Er staan veel basis gegevens in over breien, haken, kralen, hout, weven, textiel, e.d..



En wat denk je !! Zie ik mijn sloffen in het handwerk boek staan.
Het zijn ze echt..... Leuke hoedjes, mutsen, vesten en truien. Helemaal van de jaren 80.Niet echt hip meer maar de basis van een trui of muts blijft hetzelfde, beetje aanpassen aan de tijd, ander kleurtje, nieuw materiaal en je hebt iets helemaal van deze tijd.
Daarom heb ik deze boeken gekocht. En wat een lol voor slecht €1,75 per boek.


1 opmerking:

  1. Voor weinig geld weer veel handwerkplezier. Leuk om de modellen uit die tijd weer te zien en zoals je al schrijft, de basis blijft hetzelfde.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.