donderdag 2 februari 2012

Naaldenkoker en stoelkussen.

Ik  ben gister naar de kringloop winkel gegaan op zoek naar een naaldenkoker.
Ik had er een in gedachte en wat denk je.....
Precies wat ik zocht hadden ze.....


Er zaten zelfs nog naalden in ook.
en voor de prijs €2,50 hoef ik het ook niet te laten.

Omdat mijn naaimachine nog op de tafel staat zoek ik allemaal klusjes om te doen.
Zo heb ik jaren geleden een stuk stof gekocht om er een kussen van te maken. Ik heb de stof om het kussen gedrapeerd en daar bleef het bij.
We zijn nu 2 verhuizingen verder en eindelijk heb ik dan een hoes gemaakt voor het kussen.
Dat ziet er toch wel even wat mooier uit.


En toeval of niet maar de stof past perfect bij de gordijnen, de zilverkleurige muur en het hoofdbord wat ik gemaakt heb.


De lampjes lijken wel erg blauw op deze foto in werkelijkheid zijn de heel donker blauw/zwart.



Lieve groet, dinah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.