woensdag 11 januari 2012

Schilderijen galerie

Ik heb in het verleden wel vaker een schilderij, erts, linoleumsnede of andere druktechniek, met acryl, olie, aquarel, inkt, enz. gemaakt en het leek mij leuk om daarvan iedere maand iets met jullie te delen. Het werk staat dan ook een maand lang in het rechterkolom.

Ik begin daar nu mee met dit schilderij: Zonnebloemen, geïnspireerd door de zonnebloemen van van Gogh. Een van mijn grote voorbeelden, heerlijk hoe die man met kleuren speelt.

Als kind heb ik ooit een schilderij gemaakt die sprekend leek op het schilderij korenveld, de juf was heel verbaasd en vroeg of ik wel eens een schilderij van van Gogh had gezien. Volgens mijn weten niet. Ik ben nog steeds op zoek naar het schilderij dat ik gemaakt heb, het moet er nog wel zijn maar ja,,,,, de verhuizing zal daar wel een beetje schuld aan hebben. Zodra ik het vind plaats ik een foto.

Dit schilderij is gemaakt op doek met acrylverf.

De foto mag niet gekopieerd worden.



Lieve groet, Dinah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.