maandag 16 januari 2012

Granny's haken.

Goede Morgen :-)

Ze zeggen dat het blue-monday is ?? Nou niet voor mij. Ik geniet van de zon en  frisse temperatuur. De vogels zingen buiten en genieten van mijn opgehangen feestmaaltijd.

Omdat het nog wel even duurt voor dat het boek van Carlos en Arne uitkomt ben ik begonnen met iets anders. Wat dat "iets anders" wordt is nog een groot vraagteken? 

Ik ben begonnen met granny's te haken. Leuk om te doen en lekker snel klaar.

Ik heb er al 9 klaar liggen. Je kunt er van alles van maken, sloffen, tassen, vesten, dekens, plaid en noem maar op. Er zijn zelfs mensen die iedere dag een granny maken en dat op hun blog zetten. Dat gaat mij te ver.
Deze foto zag ik bij Wieke, ik werd er helemaal vrolijk van, Al die kleuren!!En die tas is zo mooi...

Ik dacht dat een granny een granny was maar er zijn veel varianten. Ik heb er nu twee gemaakt ( met een ronde kern en een traditionele) maar ben van plan om er meerdere uit te proberen.
Ik heb nog meer kleuren en wil van elk twee gaan maken.
Deze met die bloemen er op vind ik ook geweldig. Gauw een patroon van zoeken..... Maar wat ik er van ga maken blijft nog even een verrassing, ook voor mij;-)

Een hele zonnige week allemaal.
Lieve groet, Dinah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.