maandag 9 januari 2012

Foto bewerken 1.

Hallo Allemaal,

Ik vond dat mijn blog ook een eigen banner moest krijgen, eentje die ik zelf gemaakt heb. Tja en dan ga je nadenken wat er op moet komen te staan....... Ik schilder, schik bloemen, haak en brei wat, bewerk foto's, maak websites, enz.. Dat past niet allemaal op een banner of het wordt een rommelig geheel.

Foto Bretagne 2011 Dinah en Harry
Het resultaat zie je hier boven al dus de verrassing is er wel vanaf maar ik vind het wel geslaagd.












Ik heb met een fotobewerkingsprogramma GIMP mijn eigen foto in een foto van het schilderij van Johannes Vermeer "Het meisje met de pareloorbel" gezet.
En heb daarnaast een hollandstegelje gezet met mijn naam en een aantal hartjes. Ik wou het wat hollands houden. De kleuren van het schilderij komen terug in de hartjes. De hartjes staan voor meer liefhebberijen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.