donderdag 8 december 2011

Weggeven en decoreren.

Weggevertje oftewel give-away!! bij breien en beppen

Is dat niet leuk!! Je hoeft geen puzzel op te lossen of een zin origineel af te maken alleen even een berichtje achter te laten.

Dit geven ze o.a. weg.


Ik begin dat bloggen steeds leuker te vinden. ;-)) Goed, ik heb niet stil gezeten maar me vol in het decoreren van de kerstboom gestort. Eerst alle spullen van de zolder gehaald en de dozen door gespit.

Kijken wat we nog kunnen gebruiken en waar dringend behoeft aan is. Lampjes heb ik in ieder geval nodig. die gaan toch wel erg snel stuk. Voor ons bedrijf hebben we nieuwe ballen nodig, er zijn er nog een tiental gouden ballen. Verlengsnoeren, ook handig!!

Op naar de stad en naar de Action, hebben ze daar net verlengsnoeren in de aanbieding en lampjes. O, ook van die ouderwetse kaars lampjes,  die neem ik mee voor in de huiskamer.

Kerstkaarten had ik ook nog nodig, nee die maak ik niet zelf.  Misschien volgend jaar weer. Gek genoeg kan ik maar 1kunstkerstboom vinden op de zolder, waar is die andere gebleven. Of heb ik die met de verhuizing toch in de container gegooid?? O, jee, ik wordt vergeetachtig........

Wat wou ik ook alweer vertellen. ... hahaha. Glazen kerstballen vind ik voor de zaak niet z'm goed idee en dus de folders tijdens de boterham nog even door voor koopjes. Ja, bij de karwei zijn ze in de aanbieding en in het blauw, ja dat staat mooi: goud en blauw. Dus op de fiets en ballen halen, nog even langs de Leen bakker voor een mand voor over de voet van de boom en hup terug.

Snel voor de klanten komen de boom neer zetten en decoreren. En hier is dan het resultaat. Er moet hier en daar nog wat bij komen maar het begin is er.

Op de foto zie je nog net een glimp van mijn rozen en druiven schilderij in olieverf. Ik gebruik de wachtkamer als atelier.

Ja en nu ga ik toch echt mijn 3de kerstbal af breien die met het vogeltje van mijn eigen patroontje. Dan kan ik hier in de woonkamer ook beginnen met kerstdecoreren.

Groetjes, Dinah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.