zondag 14 mei 2017

Roos Corsage.


Weet je nog dat ik het patroontje van de babouska roos heb gedeeld.
Ik vertelde dat je de losse rozen ook anders kan gebruiken en dat heb ik nu gedaan.
Ik heb er een corsage van gemaakt.
ben alleen het magneetje vergeten maar ik kan hem nog op een speltje naaien.


Wil je ook een roos maken dan vind je in dit blogbericht het patroontje.
Ik heb de roos en het blad vast gelijmt met textiellijm op een stukje vilt die ongeveer de afmeting heeft van de roos. 
Stop dit alles onder iets zwaars een nachtje laten drogen. 
En vergeet het speltje of het magneetje niet. ;-)


Liever een echte corsage maken hier schreef ik
 een berichtje over het maken van een bloemcorsage.


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie corsage. Mijn zusje had enkele weken geleden een patroontje nodig en ik kon het niet vinden. Dit was helemaal perfect geweest. Die ze nu heeft gemaakt is minder mooi. De volgende keer kijk ik eerst op je blog. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zo! Goed idee ook, wil zoiets nog eens voor mijn twee meisjes maken, zal vast ook erg lief staan in hun haar!

    Groetjes Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dit leuk! Ik ga er een paar maken, want ik vind ze ook leuk om eens weg te geven als cadeautje...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw corsage geeft echt een vrolijke noot aan kleding en....verwelkt niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.