vrijdag 12 mei 2017

Make-up tasje.

  

Ik kwam zo'n schattig make -up tasje tegen die moest ik wel maken. Ik vond vooral het plooigedeelte zo leuk. Je ziet er dan net een ander stofje tussen uit komen..
Dus ik snel me naar de stoffen winkel om de hoek en  na een uur rond kijken heb ik 3 stofjes met rozen meegenomen. Lastig hoor kiezen... Ik heb zoveel stof dat ik er nog wel 2 kan maken trouwens want zoveel stof heb je niet nodig voor dit tasje. 

Het patroontje is gratis en is van PattyDoo, het patroon wordt helemaal, en goed ook, uitgelegd via een You Tube filmpje. Heel erg handig omdat ik zoiets nog nooit gemaakt heb. Het is een gratis patroontje het linkje vind je hier.  Het filmpje is in het Duits maar is ook in het Engels te vinden. Voor het patroon moet je wel even een account aanmaken maar dan heb je niet alleen dit patroon maar nog een aantal gratis patonen en ze heeft ook andere patronen die erg leuk zijn en niet zo duur zijn. Een aanrader dus.


Ik denk dat het make-up tasje ook een leuk cadeautje is voor moederdag of gewoon als klein cadeautje voor een vriendin.  Ik heb al jaren geen moeder meer dus het tasje is voor mezelf. Erg handig zo'n lief tasje waar veel spulletjes in kunnen. Ja ook haakspullen. hahahaha.

Maken jullie zelf iets voor moederdag of kopen jullie iets in de winkel?





9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig tasje! Knap hoor, met die plooien!
    Ja, ik maak natuurlijk wat, vind ik leuker!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt, heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi tasje is dit. Bedankt voor het delen van de link. Voor Moederdag ga ik gewoon een grote bos bloemen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een schattig tasje een duizend dingen tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die plooitjes zijn inderdaad enig, maar maken het ook wel knap lastig of niet? Haha, zal voor jou geen probleem zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je alleen al zegt, een stoffenwinkel om de hoek. Hoe fijn is dat! En je tasje is prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot van een tasje! De stofkeuze vind ik helemaal bij je passen. En ja, super handig voor haakspullen!
    Gr. Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.