zondag 25 september 2016

Sokken CAL

Ik doe niet vaak mee met een CAL en zeker de grote projecten vind ik veel te groot en soms zelfs te massaal. Ik organiseer echter zelf wel eens een CAL zoals mijn twinkle little star cal waar je verschillende sterren mee kon haken. Het is ook best erg veel werk om zo'n CAL te organiseren weet ik uit ervaring.
Deze sokken CAL of  SOCK- A- LONG die nog maar net begonnen is vind ik dan wel weer erg leuk om te doen. Je maakt echt iets wat je ook gaat gebruiken de komende tijd. Want ja het is vandaag dan 25 graden maar de herfst is er en het wordt van zelf killer. En nog een reden is dat het niet al te lang duurt.
Ik geloof zelfs maar 5 weken iedere zaterdag een deel van het patroon.

Wil je nog meedoen met de sokken CAL dan kan dat. Je vind alle patronen bij de Kreafabriek.
Ik ga nog even verder met het 2de patroon de voet. Ik maak de sokken van restjes die ik nog  heb liggen, komen die ook eens op.


De SOCK-A-LONG vind je hier.


11 opmerkingen:

  1. Hey Dinah,
    Wat een leuk dat je meedoet met de sokken CAL, ik heb getwijfeld maar besloot het niet te doen haha. Heel leuk. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En lieve kleurtjes!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haak ook mee, alleen denk ik dat mijn gekozen garen redelijk dik is.
    We zien het wel, winters kunnen ook echt koud zijn, hé!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, dat heb ik nog nooit gezien... een sokken CAL ...
    Toch draag ik liever gebreide sokken. Maar ieder z'n ding hè..
    Je gekozen kleurtjes kunnen ook nog op een kille zomeravond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er ook nog niets van gelezen. Ze zien er mooi uit.
    Ik zou er ook zin in krijgen. Maar ik heb nog zoveel plannen, dus dit maar even uitstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en het ziet er warm uit en toch: het is niet mijn ding, gehaakte sokken. Ik houd het bij gekochte en gebreide :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Helaas kan ik echt niet breien. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk nog niet eerder gezien ik ga er eens rondstruinen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met haken. Je begin ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik maak wel gehaakte sloffen... maar gehaakte sokken vind ik te dik..
    de kleuren zijn alvast prachtig!! ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.