dinsdag 9 april 2013

Verfproject "nu echt afgerond". Annie Sloan Verf.

Op 25 maart heb ik de metamorfose laten zien van het toilet met de geschilderde vloertegels. 
Nu waren er enkele dames ( Mea en Marianne) die vonden dat het randje in het toilet ook nog wel een likje verf mocht hebben en eigenlijk vond ik dat zelf ook.  
Dus bij deze,,, 
tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Eerst de foto met het randje nog helemaal intact en let op de grijze afvoer links onder...

Hier de eerste laag,, 
Het resultaat na 3 lagen.

En zo ziet het er nu uit.
Veel beter....



28 opmerkingen:

  1. Mooi geworden hoor!!! Ziet er weer keurig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi geworden Dinah! Ik ben ook volop aan de slag met Annie Sloan Chalk Paint nu.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een plaatje! Ik sta te popelen om ook met die verf te beginnen op mijn oude ladenkastje..., maar nog even geen tijd, helaas..
    Wat is je volgende project?

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Vond op zich het randje ook niet misstaan, want er zat toch ook zwart in, als ik het goed heb gezien?!! Maar zo is 'ie ook heel mooi!!!!!!!

    'k Vind het fijn dat je dit project hebt laten zien, want daardoor weet ik dat er meer mogelijkheden zijn met onze wc, dan alleen een nieuw verfje op de deurpost en een nieuw wc-matje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super!!!
    Ja, vooral dat kleine stukje afvoer...haha...top!!!
    Op naar weer iets nieuws! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihihi, jij ziet er ook de humor van in. Maakt het helemaal af, dat kleine stukje afvoer, hahahaha.

      Verwijderen
  6. Prachtig! Gewoon weer als nieuw :) groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een idee en jaaaa dat kleine stukje afvoer die mat het helemaal klaar :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. klopt dat ziet er veel mooier uit het geheel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar ga je met heel veel plezier naar toe.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig resultaat!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zal lekker zitten, mooi gedaan!
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er heeeel veeeel beter uit!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er veel mooier uit. Een geslaagde metamorfose, zonder breekwerk en rommel.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aangenaam en mooi vertoeven daar hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig geheel geworden zo, hoor Dinah!
    Een mooie metamorfose, en dat helemaal 'zonder' hak en breekwerk...en ook nog zonder een hele grote aanslag op de financieén!
    En dat stukje afvoer maakt het plaatje echt 'helemaal' compleet.
    Zo te zien glimt de verf in de tegelrand ook nog een beetje, (mijn tegels glimmen ook)dus ik ga mijn blauwe tegelrand in het toilet als begin proef projekt...zeer waarschijnlijk ook wel antraciet verven!

    Een fijne dag en groetjes! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er heel mooi uit.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zie ik het trouwens goed, dat je buiten de toilet/douche...in de gang? ook zo'n tegelrand hebt?...oh jee dan voel ik 'zeer' waarschijnlijk nog wel een projekt(je) aankomen...ha,ha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, ja klopt, maar dat doe ik als het weer iets beter is. De Vloer moet er daar ook aan geloven. We moeten dan wel de hele bijkeuken leeg halen en tja dat is wel een flinke klus...en omdat ik niet lang in de rommel wil zitten moet de verf snel drogen en dat kan als het wat warmer is.. Dus dat komt nog. Nee het volgende project is op de boven verdieping...

      Verwijderen
    2. Nou meis, zo te lezen, ben je dan voorlopig nog wel even bezig met alle op handen zijnde projecten! Veel succes met alles hoor...het wordt vast allemaal mooi!!!

      Groetjes Marianne.

      Verwijderen
  18. Wow...dat is echt mooi geworden!! Knap hoor...jij kunt sjiek zitten daar:-)!Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, dat wordt goed zitten daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat knap gedaan! Leuk al je opknapprojecten! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige metamorfose! Dat die verf ook op de vloer kan had ik wel gelezen, maar ik geloofde dat niet direct. Maar nu zie ik het. Ben wel benieuwd hoe de vloer zich blijft houden. Succes met de bijkeuken alvast!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.