vrijdag 19 april 2013

Photo Challenge op Vrijdag

De foto die je graag wil laten zien.
Vorige week liet ik mijn magnolia in knop zien... maar nu staat hij in volle bloei en hij is niet de enige want kijk maar eens naar mijn winterviolen, zijn ze niet prachtig...





Het zijn foto's geworden, om te laten zien. Ik kon niet kiezen. Heb jij ook een foto die je wilt laten zien? Kom maar op en link je foto hieronder.

De opdracht voor volgende week is zon. En nu maar hopen dat het volgende week ook mooi weer blijft.
Fijn weekend.



8 opmerkingen:

  1. De violen zijn ware kunstwerkjes.
    Mooi met dat randje erom heen. Heb jij grote violen of kleine? Ik heb altijd van die kleintjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn ook kleine violen. Ik koop ze meestal in de herfst als winter violen. Zodra het niet vriest gaan ze bloeien, maar niet zo uitbundig als nu. Ik heb zelden mijn violen zo mooi zien bloeien... net nu ik eigenlijk andere plantjes wou gaan halen... die moeten nu toch even wachten..

      Verwijderen
  2. Prachtig die magnolia! En zulke mooie viooltjes heb ik nog nooit gezien, anders stonden ze hier ook in de tuin ;-) !
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De magnolia ruikt ook zo lekker, jammer dat er geen geur blog bestaat..

      Verwijderen
  3. wowwww wat een mooie bloemenpracht zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa hier bloeien de violen ook nog steeds.... Alles komt weer op, gaat hard ineens! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat heerlijk, de lente spat ervan af!!!!Ik mis nog wat de temperatuur buiten maar dat komt vast ook goed. Morgen lekker zon. Heerlijk! Fijn weekend,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.