maandag 18 maart 2013

Computerkast, verf Annie Sloan.6

Eindelijk kan ik jullie de kast laten zien. Door ziekte en omdat de kast niet te tillen was, en ik dus een paar sterke kerels moest zoeken om de kast binnen te zetten, heeft het even geduurd voordat ik gebruik kon maken van de kast en jullie het eindresultaat kan laten zien.
Ik wil nog wat leuke mandjes kopen voor in de kast maar voor de rest is het aardig af en ben ik helemaal blij met het resultaat.

Op de foto de computerkast, de buitenkant met graphite met iets White linnen en afgewerkt met clear wax van Annie Sloan. De binnenkant van de kast is White linnen en de laden zijn in de kleur Provence van donker naar licht.  Ook de binnenkant is afgewerkt met clear wax van Annie Sloan. de deuren van de kast kunnen helemaal naar de zijkant toe gebogen worden en wat zag mijn oog dat het beslag daardoor voor de helft wit en de andere helft grijs is. Dit ga ik nog bijwerken.We hebben de deuren pas in de kast gezet toen hij in de woonkamer stond en toen zag ik dat. Zie je die mooie zeepslinger, die heb ik ooit gewonnen bij Pietrik.  En alles past in de kast, mijn printer stond altijd boven op de kast en de boxen en mijn fototoestel en alle rommeltjes. Heerlijk dat ik nu genoeg ruimte heb om al mijn spullen op te ruimen en alles heeft zijn eigen plekje gekregen.

Nog wat foto's voor en na:


37 opmerkingen:

  1. ooohh...heerlijk!
    Poppetje gezien, kastje dicht en rust aan je oogjes :)
    Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden mijn complimenten :) Het is gewoon een hele andere kast geworden, nieuw uit de winkel :) Mooie kleuren. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Dinah hij is echt prachtig geworden!!!Fijn he?heb je echt zo'n eer van je werk!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooooooi !!!! Leuk om te zien hoe hij, als je de kast openzet, transformeert van grijs naar overwegend wit !!!!! :o)!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwww dinah wat een pronkie is het geworden zeg ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel Dinah,
    Je kast is mega mooi omgetoverd door jou schilderskwaliteiten!!!!!
    Nog een fijne week en liefs van Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een metamorfose, de kast is heel mooi geworden. Alles netjes in de kast en
    ernaast het mandje van Wessel, niet ?
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is wel heeeeeeeeeeeeel mooi geworden meis!!!!!!
    Wat een topprestatie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden, wat een superwerkplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kast mooi geworden. Je mag er trots op zijn. Laat maar lekker pronken in de woonkamer. En alles past erin en als je de boel niet wil zien, gewoon de deuren dicht.
    Heb je al een volgend project(je) in gedachten. Ik heb zaterdag alweer een tweede pot old white binnen gekregen. Hoe zo verslavend??? Hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dat is een aardige metamorfose!! De kast is prachtig geworden en heerlijk dat je alles zo lekker weg kan bergen...deurtjes dicht...hoppa!! Geniet van je werk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig plaatje is het geworden.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kast, zo wil ik ook wel eentje

    Groetjes sannie
    (http://sanniescreaties.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die metamorfoses altijd prachtig om te zien. Wat is je kast mooi geworden en wat een mooie kleur. Heerlijk zo'n werkplek waar je ook veel in kwijt kan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, het is het werk meer dan waard geweest, Dina! Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een fijne kast voor je pc en de kleur vind ik ook erg mooi, een geslaagde metamorfose.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt heel erg mooi geworden!!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! De kast is prachtig geworden! De zeepslinger past er ook super bij!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is de kast mooi geworden zeg! Slim ook die witte binnenkant, lekker licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooitje en heerlijk dat je de boel op zijn tijd dicht kan doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke voor en na !!!
    je krijgt eer van je werk hoor..
    we vinden hem allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal top!!! Wat is je kast mooi geworden...♥
    Ik ben benieuwd wat je nieuwe (geheime) project is :o)

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is die prachtig geworden!! Je hebt echt eer van je werk. Ideale kast ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat is je kast prachtig geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is echt GEWELDIG geworden! Wie zou denken dat het de kast is geweest van voorheen? Een complete metamorfose, Dinah! Wat een gaaf effect..., je hebt me helemaal overtuigd om t.z.t. wat kastjes hier onder handen te nemen met deze verf!
    En wat gezellig met zo'n lampje erin. Ik vind het ook heel geinig dat je met diverse kleuren hebt gewerkt, dat geeft iets eigens aan de kast.

    groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow wat een metamorfose, super gelukt en wat een mooi kleurtje!
    leuk om ook bij jou een zeepslinger van Pietrik te zien, ik heb er pas ook eentje gewonnen bij haar:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig! Je hebt wel eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow die kast is prachtig geworden zeg!
    Is echt ook wel een ideale kast zo voor alle computerspul bij elkaar.

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dinah, ik zie dat ik niet gereageerd heb op je eind resultaat... en die is nog wel zo mooi!!! Die blogpost is me ontschoten. Wat is het mooi geworden, je kast!!! Het kost wat inspanning ;) maar dan heb je ook wat!
    Ik zit nog te twijfelen over de kleuren Paris Grey en Old White.. ik ga vanmiddag de knoop doorhakken en ook met 3 projectjes aan de slag..!

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.