vrijdag 8 februari 2013

Photo Challenge op Vrijdag

Een beetje later op de dag dan anders, ik zat te wachten op mijn bestelling met iets in oranje. Maar hier is mijn foto voor deze week. Oranje is niet echt mijn kleur en ik heb er dan ook weinig van in huis. Maar de Minneolas en het garen voor mijn bloemenplaid hebben wel de juiste kleur.
Heb je ook iets oranje's kunnen vinden of misschien is het wel je lievelings kleur en heb je daar een foto van? link je foto dan hieronder. Voor volgende week heb ik weer een leuke opdracht voor een foto. BOVEN

Ik ben benieuwd naar jullie foto's.
Fijn weekend allemaal.


9 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind jou kleur wel heel mooi!! En zeker in de bloemenplaid zal 'ie goed tot z'n recht komen !! :o)!!!

    Mijn bijdrage staat er weer. Alleen is het wel voorlopig even de laatste.

    Fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook niet zoveel van oranje in huis,hierbij heb ik een amigurumi beestje in het oranje,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker pittig oranje heb zelf andere invals hoek gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, ik heb ons zelfs 2x toegevoegd per ongeluk... In het kader van mooi oranje is niet lelijk: Gebreide mutsjes voor de brei-actie van Save the Children!!
    Groetjes Janine en Suzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm... Oranje, dat wordt een lastige! Ik heb zo op het oog geen oranje in huis! Ik sla een keertje over dus! Wel leuk om bij de anderen het oranje te zien.

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie nu pas datje eigenlijk altijd al mee doet, schaam :-/ Met je nieuw camera gaat de volgende opdracht vast heel mooi worden. En als je nog iets wilt weten dan hoor ik dat graag.

      Verwijderen
  6. mooi die kleur zo van de wol en de sinaasappel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.