maandag 7 januari 2013

Update

Pfff ik heb het druk met privé dingetjes en met de gitaar school van Harry.
Vandaar even een kleine update.

* Ik was de gelukkige winnaar van de give away van Maddy en er floepte een enveloppe met een leuk pakje door de brievenbus dit weekend en ja hoor daar zat het in, een leuk klein portemonneetje, heel handig!!! dank je wel Maddy.
* Is het zo zacht voor de tijd van het jaar dat de eerst krokussen hun groen laten zien en het vogelhuisje zowaar een groen oase is geworden.
* ik heb weer een paar sokken op de pennen staan, voor mezelf, ik kan daar nog niet veel  van laten zien maar dat komt nog wel.
* Ben ik aan het ontdekken wat je allemaal met pastel krijt kan doen... ook hierover nog niks om te showen.
* Ben ik begonnen aan het zoveelste dieet om kilo's weg te laten smelten. Het wordt weer honger lijden....

Zo nu ben je weer helemaal op de hoogte van alle wel en wee in huize Dinah.
Vrijdag is er weer een photo challenge,,, klik hier voor de opdracht.



9 opmerkingen:

  1. druk druk...ben benieuwd naar je nieuwe ontdekkingen en je sokken!
    Ook hier wordt alles steeds groener...er komen alweer blaadjes aan de kamperfoelie...als dat maar goed komt?!

    Succes met de drukke dingetjes :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je snoezige portemonneetje en je kousen die je
    aan het breien bent, zullen van pas komen, want het wordt kouder!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pastel krijt is heel fijn om mee te werken en heerlijk je vingers hierbij vies te maken ha ha......
    ben benieuwd naar je sokken..... en geniet van de leuke portomonne van maddy

    en tussen door ook blijven ademen dinah

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk druk druk meis hihihihihihi
    En ook jij bent dus in het bezit van een vogelvoer-hanging-basket waar de plantjes uit ontspringen hahahahahaha Moet toch niet gekker worden toch!?!?!?!?

    Geniet van al het moois van Maddy!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww afvallen.. veel succes..
    het is me nooit gelukt om een slanke den te worden.
    maar gelukkig bestaan er meer en veel mooiere bomen :D
    vanaf maart doe ik weer mee met de fotochallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh gelukkig het portemonneetje is aangekomen! Nogmaals veel plezier ermee! Je durft..ben je weer met sokken begonnen?....ik zeg niks...LOL! Hier zijn vandaag de kids weer naar school gegaan, dus hopelijk kom ik dan ook weer tot 'iets', was wel druk, maar eigenlijk met niks...ben benieuwd naar je krijtkunsten! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh ik wil ook mijn smulrolletje er vanaf proberen te krijgen,hoop dat het me lukt,ben er het laatste jaar 7 kilo 'aangegroeid'en ik snap nog steeds niet van mezelf hoe ik het zover heb kunnen laten komen...shame,shame.....:-(We gaan ervoor Dinah!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh druk druk druk! Wat een fijn pakketje heb je gewonnen :) Bij ons komen de bolletjes ook al uit maar maak me wel een beetje zorgen dat het komend weekend weer een beetje gaat vriezen. Zou toch sneu zijn als ze kapot vriezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuk pakket gewonnen Dinah.
    Ohh....die kilo's....heel herkenbaar, ben vorig jaar gestopt met roken en tel daar de feestdagen bij op (zucht).
    Dus nu even opletten en weer lange wandelingen maken.
    Wat heb je een prachtige achtergrond.
    En bedankt voor je reactie op mijn blogpost.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.