dinsdag 31 januari 2012

Naaldenmapje van granny"s

Hallo,

Ik had nog wat granny's over van de tas die ik gemaakt heb en dacht dat het wel eens tijd werd voor een naaldenmapje.


Ik had al voering van vilt gehaald en met wat extra vilt heb ik er een kleurrijk geheel van gemaakt met voldoende plek voor verschillende naalden en een mini speldenkussen.
Zo heb ik altijd al mijn spulletjes bij de hand, want dat papieren zakje was ook geen gezicht meer en ook zo on overzichtelijk. Nee dit is veel beter en het was ook nog heel leuk om te maken ook. Het is niet helemaal goed te zien maar het gele rondje is open en daarin zit mijn draad door de naald hulpje (geen idee hoe het heet) Ook ik wordt een beetje kippig en krijg de draad zelfs met bril moeilijk door het oog van de naald.
Het is een mapje geworden op de groei want er past meer in dan dat ik op dit moment in mijn bezit heb. Oké ik heb ook nog een naaidoos, z'n grote van plastic met onderin ruimte voor vele stofjes. Binnenkort wil ik nog iets gaan maken voor mijn breinaalden of ik ga nog eens kijken bij de kringloop naar een breinaaldenkoker, dat is ook handig.
Lieve groet, Dinah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.